اظهارنامه ارزیابی در EFQM قسمت بیست و چهارم


استقرار : در رابطه با برطرف نمودن نيازها و انتظارات مشتركين برق ، بگونه اي اقدام مي شود كه آگاهي هاي لازم در خصوص چگونگي ارائه تقاضاي برق ، به سمع ونظر مشتركين رسانده مي شود ، در اين رابطه با نصب پلاكاردهاي بزرگ بمنظور آگاهي از ميزان تقاضا ي برق بر حسب نياز محل ، ميزان هزينه هاي پرداختي ، مراجعه به شعبات بانكها و شماره حسابهاي مربوطه ، نحوه مراجعه به باجه هاي مشتركين ، نصب پلاك بر سردر اطاقها و ارتباط با مسئولين مشتركين مشخص گرديده است . جهت تسهيل در روند تقاضا هاي برق ، مشترك با تكميل فرمهائي كه در اختيار او قرارداده مي شود با ذكر مشخصات لازم ميزان و نوع انشعاب مورد نياز را درخواست نموده و به مسئول مربوطه ارائه مينمايد ، چگونگي گردش كار تأمين برق براساس يك الگوريتم ساده وبا در نظر گرفتن كمترين زمان ممكن در هر سيكل تا برقدار نمودن محل و نصب كنتور مشترك انجام مي شود . نحوه برخورد كاركنان و پاسخگوئي به مراجعه كنندگان و متقاضيان برق طي دوره هاي آموزشي لازم به نحو مطلوب انجام شده است ، بنابراين انتظار مشترك كه همانا كاهش زمان انجام كار است برآورده مي شود . ضمن تكميل فرمهاي مربوطه نظرات و اعتراضات مشتركين مورد توجه وتجزيه و تحليل قرار گرفته و در جهت رفع اينگونه اعتراضات اقداماتي از قبيل نصب سيستم پذيرش مشتركين با هدف پاسخگوئي بموقع وسريع ، نصب سيستم تسهيلات جهت دستيابي به تسويه حساب مشتركين در كمترين زمان ممكن ، رفع اشكال از قبوض صادره و ساير موارد انجام مي شود . بمنظور آگاهي بيشتر متقاضيان برق جهت مراجعه به دفاتر خدمات مشتركين بخشهاي خصوصي از طريق جرايد و رسانه ها اطلاعيه هاي لازم منتشر مي گردد ، دراين راستا فروش انشعاب در شهرستان دزفول به يك شركت خصوصي واگذار گرديده كه توانسته است با توجه به كمبودهاي ناشي از ابتداي كار حدود 3500 مشترك را جذب و نسبت به تأمين برق آنها اقدام نمايد .
نظر به اهميت رضايتمندي مشتركين ، طبق نظر سنجي كه از 859 نفر در سال 83 در ارتباط با خاموشيها ي بدون برنامه ، مشكل نوسانات برق و معضل قطع و وصل مكرر برق دراهواز انجام پذيرفته است كه نتايج بدست آمده بشرح ذيل مي باشد :
ـ 67 درصد پاسخگويان در رابطه با خاموشي هاي بدون برنامه  – 2/59 درصد مربوط به نوسانات ولتاژ  – 1/66 درصد نسبت به قطع ووصل مكرر برق و 5/64 درصد نسبت به كاهش ولتاژ اظهار رضايتمندي نموده اند . كه با در نظر گرفتن آمارهاي نظر سنجي انجام شده سالهاي گذشته بطوركلي درجه رضايتمندي خوشبينانه بوده كه نشان دهنده ارتباط بيشتر و توجه مسئولين به مشكلات مردم را مي رساند .
در بخش روشنايي معابر و خيابانهاي اصلي ، ميادين و پلها ، طبق نظر سنجي بدست آمده نسبت به شكل ظاهري پايه ها ، ميزان نور بترتيب 9/39 درصد ، 7/66 درصد ، 2/62 درصد و 52/73 درصد از پاسخگويان ابراز رضايت نموده اند .
درخصوص برخوردمتصديان بصورت تلفني و حضوري و سرعت عمل گروه عمليات و اتفاقات برق بترتيب 1/75 درصد ، 1/72 درصد و 60 درصد پاسخگويان از اين وضعيت رضايت داشته اند .
در مورد اعلام خاموشيها ، 7/36 در صد مردم  اعلام نموده اند كه پيام را دريافت داشته اند . از شكل ظاهري محيط كار ، 4/75 درصد مردم پاسخگويان اعلام رضايت نموده اند .
كليه اطلاعات مربوط به مسائل فني و اقتصادي مشتركين برق كه بلحاظ انجام ، ثبت در دفاتر فني و بازرگاني در يك گردش كار اداري و برنامه ريزي شده تبادل و مكاتبه مي گردد در بخش اطلاع رساني ، از صدا و سيما ، نشريات ، مطبوعات ، تلفن گويا بنحوي شايسته استفاده شده است . اطلاع رساني انجام شده شامل وضعيت خاموشي ، نرخ تعرفه ها ، برقراري روشنايي معابر – مديريت مصرف علل قطعي برق و كليه مسائل پيرامون وضعيت شبكه برق  مي باشد .
بمنظور بالا بردن سطح رضايت مردم ، سيستم تسهيلات مشتركين در كليه دفاتر خدمات مشتركين نصب شده است و تسهيلات تدارك شده شامل : جوابگويي هاي سريع به اشكالات صورتحساب و دريافت تقاضا و انجام آن در كمترين زمان ممكن ، اطلاع يافتن مشترك از وضعيت صورتحساب ، كاهش قرارداد برق ، جمع آوري انشعاب و صدور اخطاريه مي باشد كه اين امر باعث رضايت مشتركين نيز شده است
واژه های مرتبط: ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ایزو کارت چیست ؟
    با مزایای ایزو کارت آشنا شوید
  • ایزو چیست ؟
    سازمان جهانی استاندارد سازی
  • ایزو 9001
    استاندارد جهانی مدیریت کیفیت
  • ممیزی ایزو
    راهنمای نحوه ممیزی
  • شرکت گواهی دهنده ایزو
    معایب سیستم های سنتی اخذ ایزو
  • استاندارد محیط زیست
    ایزو 14001 : استاندارد جهانی محیط زیست
  • ممیزی ایزو
    روش اجرايي مميزي داخلي ایزو , استاندارد ایزو , پیاده سازی ایزو , روش اجرایی ایزو,
  • مستندات ایزو
    راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت ایزو , گواهینامه ایزو , دستورالعمل ایزو , ایزو18001,
  • نظامنامه ایزو
    نظامنامه کيفيت ایزو , ایزو 9001, دانلود ایزو , پیاده سازی ایزو,
  • اخذ گواهینامه ایزو
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
  • ایزو چیست؟
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا